reklama

cesta za šťastím

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cesta. Kam kráčaš? Bolo ráno a ja som pocítila zvláštny tlkot pri srdci. Ako keby sa mi za tebou ani nechcelo ísť. Kto si? Veď ťa ani nepoznám. Túžim po tebe a zároveň si mi neznámym. Neskrývaj sa prosím. Už nie...

Tá sila, ktorá ma za tebou viedla, bola väčšia ako všetky moje bolesti srdca. Skrýté či odhalené. Možno preto som sa tak rozhodla. Kráčaj cestou vpred. Predsa každá bolesť prebolí a snáď aj ja aspoň na okamih poodkryjem rúško tajomstva lásky. Prvé stretnutie bolo plné emócií. Chcela som i nechcela, túžila aj bála sa. Už viac nechcem, aby to skončilo ako predtým... To malé dievčatko, čo sa na malú chvíľku chce stať princeznou. A potom sa preberie zo sna. Už vtedy si vedel, poznal si ma dokonale, netušila som... Pri prvom tvojom bozku sa mi zachveli kolená. Čo sa to deje? Bojím sa. Nebol to sen a nebola to ani skutočnosť. Toľko pocitu nehy objatím... Nechcem aby táto chvíľka skončila. Musel si odísť, aby si sa vrátil. Ale takto nie. Bože, prečo? Ležím tu nehybná a ty sa na mňa pozeráš s takou pokorou a láskou. Tvoja modlitba ma zachránila a ja som to pocítila práve v tejto chvíli. Prečo je odrazu veľkým problémom vstať? A ty si bol pri mne. Vo chvíli keď som potrebovala tvoju prítomnosť. Uvidela som v rukách tvoj ruženec. Pri mojej posteli si klačal a čakal na odpoveď od Márie. Neboj sa, toto všetko malo tak byť. Prosím nepovedz to slovo, nikdy ho nevyslov. Myslíš slovo rakovina? Nepýtaj sa prečo práve ja. Som tu a vidíš v mojich očiach odhodlanie, silu, obetu ale i pokoru. Vtedy sa stalo z veľkej ženy tvoje malé dievčatko. A prosila iba o jediné. Urobiť Ťa šťastným.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kráčam cestou ďalej a netuším kam. Prežívam skutočnú lásku, ktorá sa ma bytostne dotýka. Ktorú som tak dlho hľadala. Nemôžem tomu uveriť. Kde si bol tak dlho?

Tak ako po daždi výjde opäť slnko, ty si to teplo lásky a pokoja vniesol do môjho života. A možno si o tom ani nevedel. Každou sekundou som si uvedomovala ako si kúsok po kúsku prenikal do mojho srdca. Každým objatím, prítomnosťou, spoločnou modlitbou, spoločnou prácou i našou zábavou. Si tu a ja som šťastná. Vďaka za každý tvoj úsmev, za tvoje povzbudenie, vďaka za lásku i obetu. Nikdy ti neprestanem ďakovať za tvoje pokarhanie a napomenutie. Mohla som rásť s tvojou pomocou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prosím odpovedz mi. Prečo si smutný? Vedela som to. Odpusť, že občas sa trápiš, odpusť, že neviem nájsť cestu.

Možno cestu za šťastím niekto hľadá celý svoj život. A možno by som i ja tápala v tme. Si tu a ja som cestu správnym smerom už mohla nájsť. A našla.

Si pre mňa darom za ktorý som Panne Márii vďačná a prosím ju o požehnanie pre Náš i Jej deň. Prosím ťa Bože stoj pri nás, keď budeme s úctou a láskou prisahať si vernosť po celý život.

Mária Faltusová

Mária Faltusová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie je dolezite kto som, co robim.. Skutocnou osobnostou sa stavame vtedy, ked to, co robime, robime s laskou a pre inych... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu